Sosok Penguasa Pembantai Rakyat Sendiri


1.As-Sisi
2. Firaun
3. Bashar Al Assad
Lihatlah di luar topeng mereka, adakah anda melihat apa-apa perbezaan?
Ini yaitu salah satu kejahatan yang dibuat oleh manusia
Adakah mereka akan hidup selama-lamanya?
Jawapan semestinya TIDAK.
Dulu Firaun insan yang teralu arogan akan kekuatannya sehingga menggelar dirinnya sebagai "TUHAN".
Malangnya Allah Maha Kuasanya telah menunjuk kekuasaanNya dengan menghukum Firaun di dunia sebelum di akhirat.
Saya tidak tahu bagaimana dan kalau ia akan berlaku tetapi saya tahu ALLAH SWT niscaya akan menyeksa firaun gres ini.
Saya hanya bisa berdoa ia berlaku dengan jumlah sekuran-kurangnya
Firaun yaitu lebih berpengaruh daripada mereka dan ia telah dieksekusi dalam Dunya sebelum Akhirat. Saya tidak tahu bagaimana atau bila, tetapi saya tahu Allah SWT akan menyeksa Firaun baru, saya hanya berdoa ia berlaku cepat atau lambat.Teruskan
Teruskan berdoa untuk saudara-saudara kami.
Doa yaitu senjata bagi orang mukmin ia yaitu satu anugerah dari Allah SWT.

0 Response to "Sosok Penguasa Pembantai Rakyat Sendiri"

Post a Comment